YENİ

Python27.dll İndir - Python27.dll Hatası Çözümü

24 yorum
Python27.dll indir : Python27.dll dosyanızı indirmek için sağ taraftaki Hemen İndir butonuna tıklamanız ile birlikte indirme başlayacaktır. Python27.dll kurulumu sırasında bir sorun ile karşılaşırsanız lütfen yorum bırakınız. Her türlü sorununuzu sitemizde paylaşabilirsiniz. En geç 24 saat içerisinde size geri dönüş olacaktır.
Hemen İndir python27.dll (2 MB) Uyumlu İşletim Sistemleri : Windows 8 Windows 7 Windows Vista Windows XP
Python27.dll Hatası çözümü.Model :Python27.dll indir
Boyut :4 MB
OS :Windows XP,Windows Vista,7,8
Dosya Dili :İngilizce

Python27.dll Hatası Çözümü

Oyun, Program veya diğer yazılımlarınızda python27.dll hatası alıyorsanız, python27.dll yazılımını indirin, sonra indirdiğiniz dosyayı kurmak için aşağıdaki 2 adımdan birini uygulayın.

1. Adım : Python27.dll dosyasını c:/windows/system32/ dizinine kopyalayarak sorunu çözebilirsiniz.

2. Adım : Bu işlemde ise, python27.dll hatası veren uygulamanın kurulu olduğu dizine python27.dll dosyasını kopyalayınız.

Bu işlemler standart olanıdır. Eğer işletim sisteminiz farklıysa aşağıdaki adımları uygulayınız.


Python27.dll İndir - Python27.dll Hatası Çözümü Hakkında 24 yorum :

  1. bnm bilgisayarım %99 indirmede kalıo nası çözücem yardım ltfen indiremiyorum dosyayı

    YanıtlaSil
  2. bnm bilgisayarım %99 indirmede kalıo nası çözücem yardım ltfen indiremiyorum dosyayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun nedeni Win32/Sality.AU ve Win32/Sality.AM gibi virüslerdir. Bu virüsler kalktığı zaman indirme probleminiz de ortadan kalkacaktır.

      Çoğu kişi bunun için format gerektiğini söyler ama işi fazla büyütmenin bir anlamı yok. Bu virüsleri anti-virüs programları ile ortadan kaldırabiliriz.

      Hemen hemen herkesin bilgisayarında hali hazırda bulunan bir anti-virüs programı vardır. O anti-virüs programıyla bilgisayarınızı tararsınız ve bulduğu virüsleri kaldır seçeneğine tıklayarak sorunu çözebilirsiniz. Otomatik kendi de kaldırabilir. Win32/Sality.AU ve Win32/Sality.AM gibi virüsleri ortadan kaldırdığınız gibi, bilgisayarınıza zarar veren birçok virüsten de kurtulmuş olursunuz.

      Ücretsiz anti virüs programları bulunmaktadır.

      Sil
  3. Öncellikle Saol kardeşim iyi bir paylaşım olmuş fakat ben oyuna girerken python27.dll hatası veriyor verdiğin linki denedim başka bir çözüm yolu yazarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  4. kardeş hepsini yaptım gene de cannot find 'python27.dll'. please,re-install this application diyor nasıl yapa bilirimm :(

    YanıtlaSil
  5. kardeş hepsini yaptım gene de cannot find 'python27.dll'. please,re-install this application diyor nasıl yapa bilirimm :(

    YanıtlaSil
  6. PC'ye windows 7 formatını at çalışır

    YanıtlaSil
  7. sorunum düzeldi, çok sağ olunn

    YanıtlaSil
  8. hine pythom27.dll hatsıverdi

    YanıtlaSil
  9. python27.dll indirdim hine aynıhatyı verdine yamalıyıım lütfennn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. python27.dll dosyasını buradan tekrar indir ve indikten sonra kopyala bunu ve c:/windows/system32/ dizinine at. işletim sistemin nedir bu arada?

      Sil
  10. bu hata yüzünden metin2'ye giremiyorum ama dediğinizi yaptım ve bilgisayarı yeniden başlattım oldu.

    YanıtlaSil
  11. ya metin 2 oynuyordum ne güzel bu hatayı vermeye başladı. system32'ye attım olmadı yardım edin yaa

    YanıtlaSil
  12. cannot find python27.dll böyle bir şey çıkıyor. lütfen yardım edin bana

    YanıtlaSil
  13. Phyton27.dll hatası alan arkadaşlar .net framework 3.5 yada sistem güncellemelerini denetlesinler sorun çözülecektir. Aşağıdaki linkten ücretsiz indirip kurarsanız sorununuz çözülecektir.

    Microsoft .NET Framework 3.5 İndir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu programı yükledim ve metin2 açıldı

      Sil
  14. yav arkadaşım gine aynı hatayı veriyo kopyalamıyı yaptıktan sonra bilgisayarı reset atmak gerekli midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sağlıklı olması için bilgisayarı yeniden başlatmak gerekiyor tabii. Ama hangi oyun veya program da hata aldığınızı söylerseniz, daha fazla yardımcı olabilirim.

      Sil
  15. beyler çalışıyomu indirdğiniz program 3.5 varya o
    ouyo dim

    YanıtlaSil
  16. pyhton27 dll .hatasını alıyorum ve yapmış oldugunuz önerilerin hepsini denedim fakat sonuç gene aynı ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  17. phyton 27 dll hatası yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  18. Metin2 de bu hatayı alıyorum dediklerinizi yaptım fakat yine aynı hatayı veriyor , resetlemediğim dolayımı olmadı ?

    YanıtlaSil
  19. Microsoft .NET Framework 3.5 ' u indirdikten sonra oldu çok sağolun :)

    YanıtlaSil